De Zoetebekjes beschikt over een telefonische klantendienst waar je met al je vragen terecht kunt. Onze medewerkers kunnen je vraag meestal direct beantwoorden. Het telefoonnummer van onze klantenservice is: + Voor België: 0475 27 50 37 + Voor Nederland: +32 475 27 50 37...

Heeft u een klacht over een door jou besteld product? Gelieve ons dit te melden binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw pakket door te mailen naar nico@zoetebekjes.be, met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto. Wij zullen hier binnen 1...

Niet gepersonaliseerde producten: Niet tevreden? Geld terug! Mocht een niet gepersonaliseerde product niet helemaal zijn zoals u verwacht had, dan kunt u deze binnen 14 werkdagen in de originele verpakking en in nieuwe staat terugsturen, zonder enige reden. Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden op nico@zoetebekjes.be. Stuur...

Je betaling op onze website wordt uitgevoerd via het beveiligde systeem van Mollie. Alle gegevens die nodig zijn voor het afhandelen van de betaling worden gecodeerd verzonden via SSL. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in...

Je kan perfect bij ons met PayPal betalen. PayPal is een wereldwijde online betaalservice waarmee je in online winkels kunt betalen. Maar je kan met PayPal ook online geld overmaken of geld ontvangen. Je kan betalen vanaf je bank of giro, creditcard of via het...

Jouw kredietkaart betaling loopt voorlopig via Paypal. Zij staan reeds jaren bekend voor de superveilig en snelle afhandeling van online kredietkaart betalingen. Wanneer je op onze beveiligde betalingspagina bent worden alle gegevens verzonden via het zogenaamde 'Secure Socket Layer'-protocol, perfect veilig dus!...